Bel me op 085-0190061

Of

Wil je starten met het adverteren in Amazon en ben je op zoek naar een goede freelancer? Lukt het niet om goede resultaten te behalen of ben je benieuwd hoe je de prestaties van de campagnes kunt verbeteren? Of ben je gewoon niet zo tevreden met je huidige bureau?

Ik help je graag verder met jouw Amazon campagnes en het verbeteren van het rendement op je campagnes. 

Even voorstellen

Mijn naam is Patrick en inmiddels 8 jaar ervaring als online marketeer met een focus op online adverteren. Daarbij ben ik inmiddels 3 jaar werkzaam als parttime freelancer waarbij ik ZZP-ers en MKB-ers laat groeien met online marketing oplossingen. 

Verder ben ik nog steeds werkzaam als SEA specialist aan bureauzijde en kan samen met collega’s van andere kanalen werken om klanten online verder te laten groeien.

Neem vrijblijvend contact op

Benieuwd hoe ik andere bedrijven verder help met Amazon Ads? Heb je vragen over mijn diensten? Ik help je graag verder met eerlijk en deskundig advies.

Welke campagnemogelijkheden biedt Amazon Ads?

Sponsored Brands

Sponsored Brands zijn advertenties met jouw merk, een aangepaste kop en meerdere producten. Deze advertenties worden weergegeven in de zoekresultaten van Amazon en zorgen ervoor dat jouw merk beter wordt ontdekt door klanten.

Sponsored Display

Met Sponsored Display advertenties adverteer je op basis van doelgroepen en kunnen zowel nieuwe als terugkerende bezoekers worden bereikt via display advertenties. De advertenties kunnen worden weergegeven op de website van Amazon, Twitch en op websites en apps aangesloten bij het netwerk.

Sponsored Products

Sponsored products zijn advertenties met individuele productvermeldingen op Amazon. De weergave van deze advertentie is vergelijkbaar met Google Shopping of de organische resultaten.

Videoadvertenties

Er zijn twee type videoadvertenties, namelijk: Streaming TV ads en online videoadvertenties. Op dit moment kunnen video advertenties nog niet worden ingezet in Nederland.

Ruime ervaring

Als SEA specialist heb ik veel verschillende klanten voorbij zien komen. Van internationale reisorganisaties met maandelijkse budgetten van meer dan € 100.000 tot de kleine ZZP’ers die gewoon een volle agenda nodig hebben met opdrachten.

Transparant

Je ontvangt maandelijks een uitgebreide rapportage met de resultaten. Hierin vermeld ik duidelijk wat er goed en minder goed is gegaan en kom ik met heldere actiepunten om de campagnes te optimaliseren.

Waarom kiezen voor mij?

Amazon scan en/of zoekwoordonderzoek (GRATIS)
Bij een bestaand account maken we een scan van het account en komen we met een verbeterplan om de campagnes te optimaliseren. Hierbij kijken we ook in de inventory-omgeving om te zien wat wel en niet goed presteert over heel het account.

Voor een nieuw account starten we met een zoekwoordonderzoek en prognose op basis van de volumes in de markt. Hiervoor kunnen we de inzichten gebruiken van Google Ads (zoekwoordplanner) of de prestaties in Google Analytics.

Doelen, KPI's & budgetbepaling
Nadat we een analyse hebben gemaakt van het account, stellen we gezamenlijk doelen (omzetgroei, naamsbekendheid, meer leads, meer rendement, etc.) op en KPI's (budgetten, kosten per lead/acquisitie, rendement op advertentiekosten, etc.) om deze doelen te behalen.
Strategie & campagnes
Zodra we het eens zijn over de KPI's en doelen die we met elkaar hebben bepaald, gaan we aan de slag om de strategie uit te werken. Dus op welke wijze we deze targets gaan behalen. Deze strategie (campagnetypes, geotargeting, doelgroeplijsten, advertenties, etc.) leggen we eerst bij jou voor voordat we deze ook gaan uitwerken.
Analyse & rapportage
Je ontvangt maandelijks een uitgebreide rapportage met de resultaten. Hierin vermeld ik duidelijk wat er goed en minder goed is gegaan en kom ik met heldere actiepunten om de campagnes te optimaliseren. Op deze manier weet je precies wat er gedaan wordt aan jouw account en waar je uiteindelijk voor betaalt. Verder hebben we wekelijks contact over de vorderingen van het account of als campagnes bijgestuurd moeten worden.
Campagnebeheer & optimalisatie
Wekelijks wordt op basis van de analyse en verbeterpunten de campagnes geoptimaliseerd. Daarnaast zullen we verschillende testen uitvoeren en verkennen we nieuwe kansen om de campagnes verder te optimaliseren.

Partners & accreditaties

Vraag een gratis Amazon scan aan!

Benieuwd op welke punten jouw account geoptimaliseerd kunnen worden.

Vrijblijvend een scan van jouw account