Wil je starten met het adverteren op Bol.com en ben je op zoek naar een goede freelancer? Lukt het niet om goede resultaten te behalen of ben je benieuwd hoe je de prestaties van de campagnes kunt verbeteren? Of ben je gewoon niet zo tevreden met je huidige bureau?
Ik help je graag verder met jouw Bol.com campagnes en het verbeteren van het rendement op je campagnes.
Benieuwd hoe ik andere bedrijven verder help met Bol.com adverteren? Heb je vragen over mijn diensten? Ik help je graag verder met eerlijk en deskundig advies.
Bol.com biedt voor nu één campagnemogelijkheid met Sponsored Products. Dit zijn productadvertenties die worden weergegeven in de zoekresultaten van Bol.com. Deze vallen niet direct op als advertentie en zijn zeer effectief doordat er veel zichtbaarheid kan worden gegenereerd. Dit resulteert in meer klikken naar de productpagina’s en uiteindelijk in verkopen.
De campagnes kunnen worden ingericht met een automatische of handmatige biedstrategie. Met een automatische biedstrategie worden de producten gematched op basis van relevante zoekwoorden en plaatsingen i.c.m. het product. Dit kan een goede manier zijn om nieuwe zoekwoorden te verkennen of om de verkopen te vergroten.
Wil je een beter rendement of de verkopen stimuleren door op specifieke zoektermen de zichtbaarheid vergroten? Dan kan een handmatige biedstrategie een goede oplossing zijn. Hiermee houd je controle over de zoekwoordbiedingen en uiteindelijk het rendement.
Daarnaast kan het adverteren via Bol.com ervoor zorgen dat de organische zichtbaarheid wordt vergroot van de producten. Een belangrijke pijler van Bol.com zijn verkopen van producten en door de inzet van Bol.com advertenties kan deze verkoop worden gestimuleerd.
Als SEA specialist heb ik veel verschillende klanten voorbij zien komen. Van internationale reisorganisaties met maandelijkse budgetten van meer dan € 100.000 tot de kleine ZZP’ers die gewoon een volle agenda nodig hebben met opdrachten.
Je ontvangt maandelijks een uitgebreide rapportage met de resultaten. Hierin vermeld ik duidelijk wat er goed en minder goed is gegaan en kom ik met heldere actiepunten om de campagnes te optimaliseren.