Wil je weten welke bedrijven op jouw website zijn geweest? Ben je op zoek naar een juiste tool die het herkennen van bedrijven mogelijk maakt en deze informatie volgens GDPR correct verwerkt?
Ik help je graag verder met de implementatie van LeadInfo. Met Leadinfo herken je zakelijke bezoekers op de website, verzamel je waardevolle bedrijfsgegevens en kan je jouw website personaliseren op basis van deze data.
Benieuwd hoe ik andere bedrijven verder help met online marketing? Heb je vragen over mijn diensten? Ik help je graag verder met eerlijk en deskundig advies.
Met bedrijvenherkenning verzamel je waardevolle informatie over de zakelijke gebruikers op jouw website. Je gaat inzichten verkrijgen welke type bedrijven op jouw website zijn geweest. Deze kunnen belangrijk zijn bij het vormen van website persona’s om vervolgens ingezet te worden voor marketingdoeleinden qua targeting of boodschap.
Daarnaast biedt LeadInfo meerdere integraties voor verschillende CRM -systemen, Google Ads, call tracking, etc. Hierdoor kan bijvoorbeeld een koppeling worden gemaakt met het Google Ads account en zien we op zoekwoordniveau waarop bedrijven op jouw website zijn gekomen. Deze inzichten kunnen dus bijdragen het effectiever inzetten van Google Ads.
Ook kan LeadInfo ervoor zorgen om jouw netwerk of de bedrijfscommunity te vergroten. In het dashboard van LeadInfo vind je het LinkedIn bedrijfsprofiel met medewerkers terug. Op basis van deze informatie kan je de juiste personen binnen een bedrijf laagdrempelig een connectieverzoek sturen om uiteindelijk te verkennen of jullie iets voor elkaar kunnen betekenen.
Verder kan je met LeadInfo een uitdraai maken van geïnteresseerde bedrijven om deze vervolgens te targeten via LinkedIn advertenties. Denk hierbij aan de targeting van bepaalde profielen van medewerkers binnen bedrijven, maar ook de targeting van specifieke bedrijfspagina’s.
Een andere mogelijkheid is om in contact te komen met het bedrijf door simpelweg te bellen of te mailen naar het algemene emailadres van het bedrijf. Dit is meer een koude acquisitie maar kan voor veel bedrijven nog steeds goed werken. Zeker als er een salesteam is die dit kan oppakken.
Als SEA specialist heb ik veel verschillende klanten voorbij zien komen. Van internationale reisorganisaties met maandelijkse budgetten van meer dan € 100.000 tot de kleine ZZP’ers die gewoon een volle agenda nodig hebben met opdrachten.
Je ontvangt maandelijks een uitgebreide rapportage met de resultaten. Hierin vermeld ik duidelijk wat er goed en minder goed is gegaan en kom ik met heldere actiepunten om de campagnes te optimaliseren.