Bel me op 085-0190108

Of

Wil je starten met online adverteren en ben je op zoek naar een goede freelancer? Lukt het niet om goede resultaten te behalen of ben je benieuwd hoe je de prestaties van de campagnes kunt verbeteren? Of ben je gewoon niet zo tevreden met je huidige bureau?

Ik help je graag verder met het verbeteren van het rendement op je campagnes.

Voordelen op een rijtje

  • Onbeperkt campagnes, advertenties en zoekwoorden
  • Gratis SEA scan van jouw Google Ads account
  • Wekelijkse optimalisaties van de campagnes
  • Heldere maandelijkse evaluaties en actiepunten
  • Geen contracten. Gewoon op basis van vertrouwen en prestaties

Neem vrijblijvend contact op

Benieuwd hoe ik andere bedrijven verder help met online adverteren? Heb je vragen over mijn diensten? Ik help je graag verder met eerlijk en deskundig advies.

Ruime ervaring

Als SEA specialist heb ik veel verschillende klanten voorbij zien komen. Van internationale reisorganisaties met maandelijkse budgetten van meer dan € 100.000 tot de kleine ZZP’ers die gewoon een volle agenda nodig hebben met opdrachten.

Transparant

Je ontvangt maandelijks een uitgebreide rapportage met de resultaten. Hierin vermeld ik duidelijk wat er goed en minder goed is gegaan en kom ik met heldere actiepunten om de campagnes te optimaliseren.

Waarom kiezen voor mij?

SEA scan en/of zoekwoordonderzoek (GRATIS)
Bij een bestaand account maken we een SEA scan van een account en komen we met een verbeterplan om het account te optimaliseren.

Voor een nieuw account starten we met een zoekwoordonderzoek op basis van je website en concurrenten. Op basis van dit onderzoek maken we een prognose met website KPI's om een inschatting te krijgen van de potentie van de markt.

KPI's opstellen & budgetbepaling
Nadat we een analyse hebben gemaakt van het account, stellen we gezamenlijk doelen (omzetgroei, naamsbekendheid, meer leads, meer rendement, etc.) op en KPI's (budgetten, kosten per lead/acquisitie, rendement op advertentiekosten, etc.) om deze doelen te behalen.
Opzet campagnes & tracking
Zodra we het eens zijn over de KPI's en doelen die we met elkaar hebben bepaald, gaan we aan de slag om de strategie uit te werken. Dus op welke wijze we deze targets gaan behalen. Deze strategie (campagnetypes, geotargeting, doelgroeplijsten, advertenties, etc.) leggen we eerst bij jou voor voordat we deze ook gaan uitwerken. Hierdoor heb je zelf ook invloed op de strategie waarbij we jouw inzichten van de markt gaan verwerken in de strategie (denk aan advertentieteksten, doelgroeptargeting, plaatsingen, etc.)

Verder gaan we aan de slag met Google Analytics om alles goed door te meten en verschillende koppelingen te maken. Hierbij maken we doelgroeplijsten om terugkerende bezoekers te targeten met onze campagnes en stellen we conversiedoelen op om aan te kunnen sturen op de KPI's die we met elkaar hebben afgesproken.
Analyse & rapportage
Je ontvangt maandelijks een uitgebreide rapportage met de resultaten. Hierin vermeld ik duidelijk wat er goed en minder goed is gegaan en kom ik met heldere actiepunten om de campagnes te optimaliseren. Op deze manier weet je precies wat er gedaan wordt aan jouw account en uiteindelijk voor betaalt. Verder hebben we wekelijks contact over de vorderingen van het account of als campagnes bijgestuurd moeten worden.
Campagnebeheer & optimalisatie
Wekelijks wordt op basis van de analyse en verbeterpunten de campagnes geoptimaliseerd. Daarnaast zullen we verschillende testen uitvoeren en verkennen we nieuwe kansen om de campagnes verder te optimaliseren.

Partners & accreditaties

Vraag een gratis SEA scan aan!

Benieuwd op welke punten jouw account geoptimaliseerd kunnen worden.

Vrijblijvend een scan van jouw account